Труд и работна заплата и личен състав

Стремежът на екипа на счетоводна кантора „Акаунт“ е да Ви даде сигурни и точни насоки, да изготви и/или да Ви подпомогне при изготвянето на документи свързани със законосъобразното и справедливо прилагане на Кодекса на труда, Кодекса за социално осигуряване и подзаконовите нормативни актове към тях, във връзка с:

  • възникване, изменение и прекратяване на трудови правоотношения;
  • работно време, почивки и отпуски;
  • трудова дисциплина.

Предлаганите услуги от счетоводна кантора „Акаунт“ в областта на труд, работна заплата и личен състав включват:

  1. Личен състав – изготвяне на:
  • трудови договори, допълнителни споразумения към тях, заповеди за прекратяване;
  • документи свързани с отпуски: график за отпуски,  молби и заповеди за отпуск;
  • изготвяне и/или подпомагане при изготвяне на  Длъжностни характеристики в съответствие с нуждите на ръководството и със спецификата на бизнеса;
  • правилник за вътрешния трудов ред;
  • вътрешни правила за формиране на работната заплата;
  • оформяне на Трудова книжка и удостоверения за трудов, осигурителен стаж и доходи;
  • подаване на уведомления по чл. 62 ал. 5 от КТ;
  • граждански договори.
  1. Труд и работна заплата:
  • изготвяне на ведомости за заплати и рекапитулации за осигурителни вноски и данък върху доходите на физическите лица;
  • изготвяне на платежни документи за разчети с НАП;
  • изготвяне и подаване на декларации образец 1 и образец 6;
  • обработка и представяне на документи пред НОИ във връзка с временна нетрудоспособност на служители и работници.
  1. Подпомагане при работа с трудова медицина и спазване на изискванията по Закона за здравословни и безопасни условия на труд.
  2. Консултации във връзка с прилагане на Кодекса на труда.